myspys med tiiiinaa <3

2010-04-08 - 22:49:42
tjenixen everyone. kom hem för ca 30min sen. vart hemma hos mamma och pappa ju :)
var och fika och kolla lite i affärer idag med min älsklingt tiiiinaa ♥ hur mysigt som helst.
sen åkte vi och kolla på lägenheten där jag och killen ska bo. ja vet ni tänker ååh inte igen
guuuud va hon tjatar om den jävla lägenheten, men hade ni haft en sån fin hade ni själva
längtat om man jämnför med den vi har nu, en liten håla hehe ne men fan ne . . 
förhoppningsvis får vi nyckeln tidigare jaja :) nog om det, fick med mej vit ögonskugga
som lyser upp ögonen love it. ne nu ska ja ta hand om ekonomin, skriva ner va vi ska
köpa till lägenheten och sist men inte minst ta en cigg hehe :) bloggar imorgon puss puss



vad skulle ja gjort utan er mina små
tutteduver. ni fick mej verkligen te
en massa goa skratt idag.
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0