är så jävla trött på allt alltså!

2010-05-14 - 17:39:33
hej allesammens. har inte skrivit på ett tag. har inte orkat verkligen inte brytt mej om något.

ska berätta kortfattat. har fått två underbara katter missan och melvin mina bebisar.
och imorgon blir det fest för fyller år på tisdag men ska ha släktfest imorgon.

är så jävla trött på folk som spelar din vän framför dej men bakom så är dom som en riktigt
häxa. är så jävla trött på folket alltså. men bryr mej inte. ja vet precis hur ni fungerar och ja
bryr mej inte. men tro inte att ja springer och krusar för ja bryr mej inte, de är inte ja som
skämmer ut mej utan ni. väx upp nån jävla gång. när ja ser er skrattar ja er rakt in i ansiktet.
är inte rädd för någon längre. tar inte skit av nån. visa mognar upp före andra och så är de.
men en sak till och de vet ni så håller ja inte käften. trött på att vissa leker vara dina bästa
vänner och sen inte. men ni är ett as små smutsiga människor i mina ögon. hör aldrig av till
mej igen och ja menar det.... aldrig att ja trofflar efter en såkallad bäste då varande vän.
trodde ja kunde lita på er men nej nej. tack för den tiden och hör inte av er till mej för
då vet ja fan inte va ja gör. skiter i allt och alla nu. ja vet att ja är snäll och ställer upp
för mina vänner till tusen. men vet inte va ja ska göra för att folk ska inse att ja är en
riktigt vän. men folk få tycka och tänka och tro vafan dom vill. NI VET VILKA NI ÄR!!!!!

PS: min comviq har gått.

puss'&.kram <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0