ÄLSKAR DEJ! :$

2008-12-30 - 23:40:23

Jag vill ge dig allt här i världen, men mitt liv vill jag dela med dig.

En känsla som inte går att beskriva...
En längtan som inte går att förstå...
Ett begär som inte går att motstå...
Älska.. Glömma.. Förlåta..
Honung! Jag kommer alltid att älska dig!!!
Du har mitt hjärta......

Hur lång är en evighet? För mig är det tiden från det vi skiljs tills vi ses igen.
Jag längtar efter dig varje vaken timma på dagen och i mina drömmar om natten.
Jag ser dig framför mig, ditt mjuka hår, dina glittrande ögon,
din glada mun och jag längtar efter att få kyssa din nacke med de lätta fjunen.
Jag ser dig komma emot mig, leende,bara de får mej att må så bra
Mitt hjärta bultar snabbare. Du är det vackraste jag sett.
Första gången vi sågs drunknade jag i dina ögon, men mindes efteråt inte färgen.
Var de svarta som skogstjärnen djupt inne bland granarna i storskogen?
Eller ljusblå som linåkern i midsommartid? Kanske militäriskt gråbrungröna?
Varför såg jag inte färgen?
Min älskade! Jag drunknade i dina ögon första gången vi sågs.
För den drunknande har färgen på vattnet ingen betydelse!


älskar dej så otroligt mycket, gått tre år nu och mitt hjärta har bara bankat för dej. har haft förhållande
efter dej men du har vart i mitt huvud hela tiden :(  saknar dej så otroligt mycket ska du veta babe.
de är du som får mej att må bra och få ett leende på mina läppar, du förstår mig, du finns alltid där för mej,
din personlighet är så otroligt underbar. har så mycket att säga. men en sak vill ja bara säga tack
för att du finns i mitt liv babe :$  ÄLSKAR DEJ!




                                                                                        ^big love too you baby^
Postat av: tiiiinaa

aww, how cuuute :D

2009-01-04 - 14:20:53
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0