EDA, MIN BABE <3 ÄLSKAR DEJ!

2008-12-23 - 01:52:05
hej mina små bloggläsare ska skriva lite snabbt och lätt är verkligen övertrötter. idag sov ja inte så länge mamma väckte mej och fråga om ja skulle med till uddevalla och köpa plastma tv, självklart åkte ja me hade inget annat för mej ändå :) sen träffa ja min älskling eda '&. hanin tog de lungt lite. sen gick alla hem, efter de så gick ja och min goa syster till tvättstugan och hämta den torra tvätten, sen efter de spela vi monopol och vem vann självklart ja! ;b 
lo0oser thihi. <3 sen kom eda hem till mej så gick vi ner me syrran igen te tvättstugan sen gick vi upp och lämna tvätten sen så gick ja och eda en promenad tog en cigg satt och prata vilket kändes underbart skönt. älskar dej verkligen gumman min tack för att du finns i mitt liv! va skulle ja gjort utan dej? du får mitt liv värt att leva helt seriöst. vi har så roligt  tillsamman gumman. längtar tills på lördag när vi ska iväg och shoppa/fika/äta lite gott "donken" hehe :b   kan sitta i dagar, veckor, år och förklara så mycket som ja känner för dej gumman så mycket som du betyder för mej, de betyder otroligt mycket för mej. <3 fyfan va ja älskar dej gumman. haha de känns som den gången när vi satt på bussavplatsen i skolan när vi skulle hem till mej haha läbbar hahaha heloo kära i varandra eller? hahah. ne nu är ja jätte trött mina sötnos. kanske skriver imorgon om ja orkar. godnatt mina söta små bloggläsare



kolla eda:s sms som hon skicka så underbart sööööööt/gulli!  :$

hehe så söt e du (k)! gumman du är mitt allt älskar dig mest du får mig
alltid o skratta alltid och få mig att må bra. vi har så mycket gemensamt
så mycket. sen vi var små tills nu! o ja vet att du alltid finns där för mej
tvekar aldrig på dig älsk. mitt allt!
      


                                                                     ♥

PS: kommer snart en bild på mej och eda tillsamman <3
Postat av: VÄLDIGT ANONYM!!

Tack för kommentaren, min musiksmak äger hihi :)

2008-12-23 - 19:52:15
URL: http://beezzii89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0