17/11-08

2008-11-17 - 22:30:06

hej alla mina söta bloggläsare. som ni vet har jag inte blogga på ett jättre bra tag men ska försöka bli mer aktiv i mitt bloggande NU!    idag har det bara vart en chill dag faktsikt tat de lungt bara. sen lite senare på kvällen gick ja hem te tiina och vi hade tråkigt så ja fick en idé riktigt rolig idé också hahaha elr va säger du tiina? här får ni se bevisen den nya slampan/bonden :b hahaha.


 


man måste få ha lite roligt ibland få sej ett gott skratt vettu ;) 

ska gå och sova nu är jätte trött, där fick ni lite bevis igellefall hehe. godnatt sötisar. pusspuss ♥

Postat av: tiiiinaa

HAHAHAHA DU DÖDAR MIG ÄLSKLING <3 SÅ BÄST

2008-11-17 - 23:03:55
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

awwwh bejb taack älskling <3 du är lika bäst som ja fast ja lite mer bara haha <3

2008-11-18 - 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0