ZANDRA, KOMMER SAKNA DEJ RIKTIGT MYCKET!

2008-11-08 - 03:52:00
zandra skrivit:

Sandra K min lilla knasboll, vem ska jag se andra avenyn med &' dricka te?
Vem ska jag sjunga med och hitta på låtar med?
heheh, det jag vill säga gummsan är att jag kommer sakna dig och det kommer
känns att nått saknas utan dig <3
Men vi får sms som vi alltid gör ;) hehehe, puss puss love yaa giiirl


jag skrivit:

ZANDRA KOMMER SAKNA DEJ KRAFTIGT GUMMAN, INGEN ANDRA AVENYN, INGET DRICKA TEE, INTE SOM SJUNGER MED MEJ DOM BÄSTASTE LÅTARNA :'D KOMMER KÄNNAS RIKTIGT TOMT UTAN DEJ NU BEJBI! MEN TRO MEJ JA KOMMER UPP NÅN DAG NÄR JA HAR TID JA MESSAR DEJ OCH HÄLSAR PÅ DEJ KANSKE SOVER ÖVER FALL DU VILL <3 ÄLSKAR DEJ OTROLKIGT MYCKET/ DIN SANDRA.K (`v´)


Postat av: zandraa

Älskar dig

2008-11-08 - 11:32:54
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0