fett sköna tjejer man umgås med <3

2008-10-28 - 02:15:33
hej alla mina söta bloggläsare, skulle vilja säga HEJ speciellt till en tjej som heter  ZANDRA! en urgulli tjej som alltid klagar : Varför skriver du aldrig blogg? så får la göra de då så hon blir glad :) de va hon som fick mej att blogga IGEN blogga överhuvud taget :b (`v´)  .       vakna imorse illa mående som vanligt låg och drega i sängen typ 1timma sen gick ja och syrran ner te tvättstugan och vänta på att vi skulle få tvätta sen gick vi upp och sen ner igen för att kolla om det var ledigt me ne då hade en annan tagit tiden er jävla snålisar "dela med sej eller snåla, en vanlig fråga får man tåla!" sen åkte vi och handla lite hon köpte ett par foppa skor till mej rosa jätte söta skor in love thihi, sen åkte vi hem och gjorde middag och efterrätt våfflor mumsfilibaba va gott de va med glass över :b sen har ja bara vart hemma kollat på film och mysat med mammsen. men så messa ja min sötnos zandra och kollade va hon gjorde så ja stack te henne och hjälpt henne och martina med zandra's rum hon moblera om det blev jätte mysigt verkligen! PS: finns alltid för dej gullunge!  ♥
sen åt vi oss lite feta vilket va jätte gott 'kycklingsallad med kebabsås, smörgås, tee '&. julmust' mumsfilibaba tjejer :)
sen satt vi i zandras rum fick inviga de lite vettu ;) sen gick vi ut för att ja och martina skulle hem och då hände de lite grejer där hahahahahhahhahahahhaaahhahahhahaha som fick mej att skratta så mycket att de bara rann tårar från kinderna tänk va roligt man kan ha igentligen tjejer! ♥♥  och ja martina bara skratta hela tiden vi försökte få zandra att skratta men nej då hahahha. ja och martina har samma humor därför. älskar er kraftig mycket mina underbara änglar!  taack för en otrolig roligkväll hade jätte roligt och jätte mysigt! älskar er mina tjejor <3


 vi äter som grisar ♥


såhär blev zandra's rum riktigt mysigt! den bilden i
mitten har ja och zandra gjort :) vi är BÄST!



PS: ja fick ett halsband av zandra idag " TRO.HOPP '&. KÄRLEK!" kommer alltid bära de gumman taack min sötnos älskar dej gumman min! ♥
Postat av: zandra

tack för hjälpen lovelove

2008-10-28 - 02:20:31
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

hahaha ja verkligen! älskar dig bayb (L)

2008-10-28 - 02:38:47
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: sandra

inga probelm älskling, finns alltid för dej och hjälper dej mer än gärna gumman min <3

2008-10-28 - 17:23:22
URL: http://sandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0