helgen :)

2008-10-13 - 19:26:07

LÖRDAG: i lördags va ja hemma hos syrran tog 2 drinkar med henne myste lite me henne :) sen stack ja te statiol mötte selma satt med henne och vänta på hanin och eda skulle komma....... de gick dagar, veckor, år, tills dom kom haha så vi gick in te statoil hyrde 2filmer  THE EYE '&. P2. riktigt kassa filmer men tänk vilka psykopater det finns i denna världen! sen så skulle vi te bussen men då träffa ja min lilla gullunge Pontus hahah, så vi snacka sen åkte vi med dom i bilden drack lite softa me dom hahahah, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv eller va säger du eda min söta dj hahahhahahhah!  men de är lite frächt faktiskt få en rap mitt upp i ansiktet av en helooo shebab hahahhhaha!  sen såg eda en fin kille " ZANDRA DU SER INTE DETTA HAHAHHAHAHHA! <3" igellefall tyckte han va jätte söt riktigt vackra ögon hahaha. så mycket som hände kommer inte ihåg va som hände i bilen de ända ja kommer ihåg va att vi hade riktigt roligt hahhahaa och att vi åkte runt lite här och där, sen efter de körde emil hem hos till hanin så vi kollade på filmerna käka lite smått och gott sen råka ja somna mitit upp i allt där sen hämta syrran mej vid halv 3 på sylte åkte hem somna direkt, men en dag ja aldrig glömmer ALDRIG!!!



SÖNDAG: igår va de bara en chill dag åkte te stan träffa min bejbii zandra sen gick ja hem, städa duscha bara kolla på film med tända ljus och bara kopplade av så skööönt!



MÅNDAG: idag va ja i skolan där ja och eda höll på att pissa på oss både i matsalen och när vi busringde hanin hahhahahahahahhaahahaahhahaha. sen åkte vi te min farmor hjälpte henne att städa och diska stackars farmor älskar dej!! sen åkte vi te eda's mamma cafe fikade där :D sen åkte vi te min syrra va där lite mecka en joint hahahhahhahahahahahah så synd om dej hanin och bästa zandra!!!!   (skoj) orkar inte berätta vad som hände idag men skoj hade vi verkligen skrattat hela dan. hahahhahahahahhahahhahahahah. och nu sitter ja här hemma vid datan ska snart dra ut me zandra göra lite affärer brosan!!! vi tjejer kan också sånt vettu inte bara ni killar.. sen ska ja träffa min bebee!!!!! :D:D:D:D     hörs kanske senare .. pusspuss på er alla min gullegrisar <3



tiiinaa, miss uu gurl <3
Postat av: tiiiinaa

hahah alrighty then. miss you 2 :)

2008-10-13 - 20:37:06
URL: http://tiiiinaa.blogg.set
Postat av: Elin

Hello handsome



Allt bra med dej ♥?



Puus

2008-10-21 - 17:32:08
URL: http://prinsessansdaagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0