hemma hos syrran!

2008-10-09 - 21:46:11
jaha då va man i skolan imorse började 10 i 10 går in i koridoren lägger mej på halsduken som en kudde men lika fort kommer läraren och rycker i mej komigen nu börjar vi och ja bara tänkte " GÅ GÅ GÅ DIN VÄG PALLAR INTE MED DEJ KVINNA LILLA!!!!!!!!!!! "  så gick ja in i klassrummet där min lärare abdel sa att ja såg ut att må dåligt och det gjorde ja också så han sa att ja fick gå hem och viila, ja tänkte ja viila? tsss, städa mitt rum börja halv 11 blev klar kvart över 2. ettepå de så  gick ja in och duscha fixa mej käka och drog mej te syrran :D  .. där satt ja me henne och dessa ungdomar tjata om allt och ingenting :b   så ja städa lite åt henne sen så satt vi med tända ljus prata myste sen kom hennes granne upp som är en riktigt KÅTBOCK! han tjatar hela tiden att han kommer få mej i säng vilket killen aldrig kommer att få lilla gubben min! för de första du är 29 för de andra du är lång som en ja vet inte vad för de tredje du är raggare för de fjärde du är inte min smak, sorriiiie :b   ..  nog om de ja och syrran gjorde lite kycklingsallad sen som efterrätt käka vi varm nyponsoppa med glass "mums" otroligt gott va de. sen kom emelie hehe min sköna tjej så jeffla rolig tjej alltså så vi satt där prata om massa minnen och de.. MEN, de roliga är att en kompis te mej kom och hämta mej och killen som ville ha mej i sängen följde me. sen när ja hoppa av så messa han dirket och sa : synd att du inte kunde hänga med ikväll och dricka ett par groggar, jag svara: tro mej de va inte synd hahaha det bar ett bra alternativ att ja inte hängde med vilket ja inte vill! han svara: du är verkligen inte helt fel person vara så ung och vacker som dej hade ja aldrig velat släppa.. tsss gamling gå häng dej skaffa andra brudar i din ålder inte minderåringa hahahaha!  sen så åkte ja hem och nu sitter ja här med min data och musik :b    orkar inte skriva mer hahah pusspuss på er alla gullegrisar <3(k)


EDA '&. ZANDRA MINA BEBISAR (`v´)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0