hjälpa till hemma :)

2008-10-04 - 15:21:09

hejhej :)  nu är ja klar med städningen här hemma :b tänkte hjälpa mamma med maten nu också "mums" tänkte ta och göra mej lite tjock hehe :b .. tänkte att vi skulle ha en mysig familjedag idag eller ah inte hela dagen utan te kanske 5-6 :) för sen ska ja va med min älskling zandra <3(a) ..  menmen, får la se va ja och min gullunge zandra ska hitta på för nått idag då hmm?  parta, mysa, promenera, chilla? hmm? vet inte THN? tsss största luffar staden med bara en massa pundare snart kommer la vi också bli det! nee men man blir bara så trött på denna staden så mycket sjukt som händer och sker här!! menmen va ska man göra ....       nu ska ja ta en drink med mammsen och pappsen sitta prata lite med dom :b      pusspuss, skriver senare (k)   


haha har ni vart med om nån sjukare syster än min? hon kom in te mitt rum, från ingen stanns  : tjena mannen! och ja bara : hmm? tjena mannen! "/  ibland kan hon bara komma in te mitt rum när ja ligger i sängen eller sitter vid datan.             :tjena kvinnan, va gör du lo?  hahaha hon är bara för go ibland men de kan hända att ja bara vill få bort henne från min väg. men älskar henne jätte mycket min underbara syster <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0