palla va snorunge fof, väx upp nån fucking gång!

2008-10-08 - 20:31:29

de börja me att ja blev väckt på natten av eda hahaha { du vet varför eda hahhaha} sen trodde folk att ja hade skola vilket ja inte hade så  då blev man väckt då också för en person ville röka. så de va bara te att somna om, MEN då börjar edas mobil i 180 hela tiden ringer sms ringer sms, kom hit te skolan de är så och så de har hänt de och de, så då vackna ja pågrund av det. så de va bara te att gå upp tvätta ansiktet, borsta tänderna ta på sej fixa sej och dra. alltså är så trött på detta folket här i trollhättan, och nu drar ja inte alla över en kant för ja har riktiga vänner.  snälla när ska man börja växa upp bråkar om en kille, när killen verkligen blir lycklig dom ska komma och förstör snälla så fucking avensjuka låt killen va lycklig för en gång skull åtminstone 1 fucking minut!  och tro mej gumman min de finns riktiga vänner men de kanske inte du har! och plus tjejer stämmer de inte man tar aldrig en kille före sina vänner? man tar sina vänner före sin kille!!!!!! okeeej bra då vet vi kom inte sen och sök tröst hos oss då vet vi de kom inte!! så de blev te att sitta i skolan prata om de hela tiden. sen gick ja hem käka mej lite fet :) sen tog ja och mammsen en promenad med hunden :) sen efter de gick vi hem och ja satt me mamma prata lite sen gick ja ut med mina älskling eda & zandra <3 { RIKTIGA VÄNNER!} åkte te OK hämta en grej sen hem igen sen blev de gg tare lungt me polarna där satt där en stund sen palla vi alla våra rumpor hemåt! så nu sitter ja här framför datan lyssnar på musik och skriver lite i min blogg :b .. menmen nu ska ja ta och kolla på film allihopa..  pusspuss på er mina gullegrisar :'D



RIKTIGA VÄNNER -  EDA, ZANDRA, HANIN & TINA <3 älskar er mina änglar!



tänker på honom hela tiden vaknar av att ja tänker på honom! :(     kan inte va utan honom han springer runt i mitt huvud hela tiden. sitter bara och väntar på att han ska messa mej att de ska stå hans namn på min mobil de är han!! så fint hjärta har han så underbar han är verkligen underbar! varför varför?  men du ska veta

you're αlwαys on my mind '&. i think αbout you αll the time.   :'(

Postat av: zandraa

love uuu

2008-10-08 - 20:46:37
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

sötis :) <3

2008-10-10 - 20:21:44
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0