PROMENAD MED MINA TJEJER <3

2008-10-06 - 21:30:49
hejhej :b  ..  har inte skrivit på ett tag menmen. idag har man vart i skolan också fett roligt så sjuka folk man känner :b fast riktigt sköna dom är la bara för goa :) har promenerat kom hem för ca:5 min sen, så nu sitter ja och äter 1macka med ost & varm oboy så gott "mums" thihi :D .. åh guuud mina ben är helt sluuut!  då har man promenerat med mina älsklingar, zandra, eda & hanin <3 så underbar stund vi prata om allt allt riktig mysigt hade vi tillsammans.. så underbara tjejer älskar er av hela mitt hjärta från topp te tåå!  <3   ..    har inte så mycker mer att säga :) ska ut och röka nu väntar på ett samtal också ;)   HA DET BÄST!  pusspuss (k)





saknar honom verkligen jätte mycket det svider i hjärtat. tänker på honom hela tiden! :'(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0