tjohoo :)

2008-10-31 - 19:02:55
heej alla gooa och gladaa människor :)    nu har ja äntligen städat klart rummet duscha och fixa mej.. innan va me mamma och handla sen träffa morfar och tände på mormor, morbrors och farfars grav! :(   usch när vi kom te farfars grav bröt ja ihop helt helt! tårarna bara spruta ut, älskar dej farfar riktigt mycket mitt allt saknar dej så fucking mycket! <3 .. menmen alla dör nån gång (TYVÄR!)  menmen. snart ska ja och tiina åka ner te hemmakväll och hyra en film och käka lite smått och gott :)  så vi ska ha en myskväll hela kvällen fram te natten hehe ;):P    och dessa jeffla ungar då som springer på dörrarna hela tiden "bus eller godis hahaha" ja bara åhh, idag är de inte den dagen man borde springa på min dörr är inte på de humöret idag fick min fucking mens också typ döör har sån mensverk att ja kokar över snart! men nu när ja ska va me baby'tina kommer ja nog må bättre för kommer skratta som in i helvete haha för hon och ja är verkligen skadade tillsammans eller va säger du gumman min? :'D  men nu ska ja ta och kolla in lite på tv bloggar säkert senare :)  pusspuss på er alla goingar  ♥

 
^^
älskar dej min babygiiirl  ♥

 zandra, saknar dej gumman min! ♥  :(

haha tina fick va me på bilden också (`v´)


Postat av: tiiiinaa

älskling! jag behöver få mig ett gott skratt idag & det vet jag att vi kan fixa ihop, right? bästa oss :)

2008-10-31 - 19:13:41
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

aww tack gumman. sydde dom och fixa dom själv, jag är bäst! hahah

2008-10-31 - 19:16:42
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: sandra

vaa? skit bra blev de ju du kanske kan göra på min med? :$ hehe puss bebjb <3

2008-11-01 - 19:00:17
URL: http://sandrochkii.blogg.se/
Postat av: sandra

ah och de fick vi verkligen ett riktigt gott skratt haha så mycket vi skratta igår och gaserna bara flög ut ur luften hahah :D du fattar va ja menar haha <3 älskar dej bebji

2008-11-01 - 19:00:59
URL: http://sandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0