LÄNGE SEN MAN SKREV BLOGG DÅ! :'D

2008-10-25 - 01:32:51
hejjsan alla mina små söta bloggläsare ♥    har inte skrivit på ett jävla bra tag som ni kanske har märkt! (FÖRLÅT!) men nu ska ja allt skriva lite för er va som hänt de sista om ja nu minns thihi :b  ..   förra fredagen va ja hos min goa syster lotta, parta med henne och några andra sköna typer, sen åkte ja hem tror ja "/ minns inte ett piss hahaha men ajaa :p   '&. i lördags va ja på fest min beboo vildane fyllde år 18 "MYNDIG, YEAAAH!"   va där parta med tjejorna, sen drog de lilla gänget (ja,eda,hanin,arijeta, "maría,sofia, dom tillhör inte oss!!!!!"  te granngården checka lägget där men så kommer farbror blå och där blev det lite problem..  så de blev te att ligga i sängen prata me ahmed te typ 5 på morgonen, sen ringde min bebis eda och hållde henne sällskap tills hon kom hem te mej (stackars dej gumman! urch tyckte riktigt synd älskar dej hjärtat min!)  .. sen rökte vi snacka om allt som hänt sen va de bara för oss båda att lägga oss helt fucking borta va vi så somna vi så underbart skööönt!  :) .. de va lite om de, men sen har ja vart och fikat med min viking/gullunge/bejjbii på expresso house i stan, kolla runt lite i stan zandra hitta sina drömskor.. kan ni tänka er vi gick runt först i affärer kolla om vi hitta nått fint så vi skulle köpa cola MEN zandra va så deperat av dom skorna de va bara de ända hon tänkte på och tack vare de så va hon så när på att gå in i en dörr önska ni hade upplevt det själva tro mej ni hade fått ett gött flabb där alltså haha din gullunge <3 men de va fett fina skor inte fina SEXIGA/HETA! sen gick vi in och fika på expresso house och fika pratade, mysa lite, sen kom eda hanin och arijeta också så vi tog bussen till granngården satt där lite tog de lungt.. sen palla vi oss hemåt. sen fick ja träffa min älskade sysling som ja inte träffat på 3 månader :'(  har hört så mycket men te slut fick ja veta saningen och de värsta va att hon fick inte ha kontakt me någon inte änns oss i släkten!! sandra gör aldrig om det då kommer du ångra dej gumman, tänk bara på va som hände gumman min! :'(    .. nog med de tog min rumpa mot zandra's hem kolla på andra avenyn myste lite där och så.. sheet va ja babblar hahahhaha, efter då träffa ja lilla henke'peneke åkte en bilrunda me han prata om " BÖGEN/LIPSILEN/MYTOMANEN/MOBBOFER/TJOCKIS/FÖNSTERTITTARE(SMYGARE), alltså de finns inga ord om den fittungen ALEXANDER SANCHEZ, att man kan vara så fucking avensjuk som dej ja fattar inte och så ful, äcklig, smuts twiii! men bra henke igellefall nu vet ja saningen och de va den ja ville höra skönt att få prata ut de med dej vännen min.  henke riktigt skön kille hahahhahaha ( LIPS ÄR ROSTIGT!) / henke '&, sandra :)  .. idag skönaste dagen faktiskt vakna gick te skolan försov mej som vanligt, träffa eda vi rökte gick in på lekion jobba som idioter, va i skolan te två kolla på en film de va la sådär, sen gick vi te vår gammla skola bråka med horan anna twii! hämta eda's lillebror gick hem te eda vi fixa oss, syrran hämta oss i sylte åkte te vbg sen överby köpte cigg '&. lite smått o gott måste bli lite tjock tihih :'b sen bråka vi med anna's cpiga mamma som satt och hota mej pft så jeffla störande jeffla kärring förstörde typ halva min dag men nog om de hon är inte änns värd att vara med på min blogg, men två saker, anna gumman du passar bra ihop med alex, och kaxa dej en gång till tycker synd om dej lek inte för mycket bakom telefon men face to face du är en mus din fucking shet! menmen som sakt nog om det nu, sen bila vi ner till gbg där vi gick på scandinavium på "high school musical" det var folk som spela dom i den filmen  på is de vart riktigt bra ja rös så bra den va sen åkte vi te donken käka oss lite mer feta sen hemåt sen träffa ja min lilla zandra'pandra och rökte och nu sitter ja här och skriver blogg som zandra har längtat efter hehe (k)(a) ..    de var lite om det är skit trött verkligen ska lägga mej orkar inte skriva så mycket men har skrivit nått igellefall hehe.   GODNATT MINA SMÅ SÖTA BLOGGLÄSARE, nana så gott nu så ses vi imorgon..  pusspuss <3                       PS: är fett trött kanske därför ja har skrivit lite konstigt ja deckar snart framför datan peace out!
Postat av: zandraa

hahah äntligen gumman min har du skrivit ;) hahaha. japp min SEXIIIGA SKOR, älskar dom gick in i en dörr nästan för deras skull haha :D . puss bejbii love yaa gumman

2008-10-25 - 01:42:47
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: sandra

ja äntligen bara för din skulle skrev ja älskliingen min! riktigt heta skor! ah då är man riktigt desperat om man håller på att gå in i en dörr din jeffla gullunge haha <3 puss älskar dej gumman min (L)

2008-10-25 - 01:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0