då har man skaffat blogg igen då ;)

2008-09-28 - 21:33:36
jaha, då har man skaffat blogg igen då gubbar &' gummor :) ,  och allt är tack vare Zandra &' Martina som typ tjata hål på mitt huvud hehe (mina älsklingar)  ..   fast igentligen vart det bra att dom tjata för de är faktiskt roligt att ha blogg. man känner sej typ 1000000000 gånger så lättare att man kan skriva ut allt hur man tycker och tänker,  och va som händer och sker om ni förstår vad ja menar thihi (k) ..





idag var ja &' min bejbii zandra och fika i stan på expresso house.  vi hade de jätte mysigt faktiskt satt o prata om allt möjligt :)  ..  sen lite senare på dygnet åkte ja te systra min tog en kopp tee med henne.  sen efter ett bra tag där tog ja bussen hem gick hem te zandra kolla på ' Andra Avenyn' ( SÅ BÄST ÄR DET POGRAMET!)  sen gick ja hem tog och käka lite gjorde mej lite fet och nu sitter ja här vid datan lyssnar på musik och tare lungt. tänkte faktiskt ta och lägga mej ska bara skriva klart min blogg sen sova! :b      
en sak vill ja bara säga innan ja slutar skriva, tänker på han dag in och dag ut .saknar honom, tänker verkligen på honom hela tiden.


GODNATT ALLIHOPA SOV SÅ GOTT SÅ HÖRS VI IMORGON NATTINATT.Vv.  (k)



PS: GLÖM DINA BEKYMER, IMORGON KOMMER NYA!   ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0