kommer inte kunna skriva blogg på ett tag.....

2009-04-03 - 20:39:18
hej alla söta bloggläsare. hoppas allt är bra med er <3 ...
sitter uppe hos min babe tiiina som ja saknat enormt mycket verkligen
får mej alltid lika goa skratt när ja är med henne som vanligt vilket känns
skönt för mej för de behöver ja verkligen! älskar henne otrolig mycket
hon kommer alltid finnas för mej min babe.... alla minnen man har!
men men nog om det. kommer inte blogg på ett jävligt bra tag nu
p.g.a. de är lite saker som har hänt mår inte så bra nu plus att ja
har flyttat till syrran, och har ingen ork alls till att blogga, men bara så
ni vet skriver när ja känner att ja orkar ingen och har blivit den gamla
ja igen. ha det fint och ta hand om er! <3



tiiina, eda, zandra, saknar er enormt mycket!!!!!!
mina sötnosar, saknar er fast ni inte känner så men
det gör ja verkligen det ska ni veta. ÄLSKAR ER MINA BABES! <3
Postat av: zandraa

love uu and miss uu toooo

2009-04-04 - 03:22:07
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: zandraa

love uu and miss uu toooo

2009-04-04 - 03:22:07
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0