rubrik? hmm*

2009-04-14 - 22:11:55

god kväll alla bloggläsare.    kollade precis klart på andra avenyn. det finns ingen bättre
serie än andra avenyn. enligt ryktena så kommer ulla att dö, vilket ja inte hoppas. att man
kan vara inne i ett program så mycket som ja, kan gå in på datan och kolla om och om hela
tiden det är verkligen super bra (Y) kolla på det ni som inte har något annat för er på tisdagar
kl: 21,00-21,45. zandra och ja verkligen älskar andra avenyn, så ja rekomenderar att ni ska
kolla på detta. gå bara in på www.svt.se så söker ni andra avenyn så kan ni kolla på alla
avsnitt. nog om det.


hamza som är med i andra avenyn,
han är la bara för gulli mot roxanna




mitt påsklov har vart underbart bra och ja ångrar inte en enda dag som vart, har haft kul som
bara den festat varje dag verkligen, känner sej gött sleten nu dom här två dagarna hehe, men
annars har påskhelgen vart gör bra. träffat världen gulligaste kille. han får mej verkligen att må
bra. saknar honom hela tiden tänker på honom hela tiden, han skriver så gulli sms te mej hela
tiden, det räcker med att det går 20min max en timme så smsar han mig igen. men det som
är problemet är att ja vet inte om ja tycker om honom, men han är så fin. när han åker ifrån
mej så känner ja att nej saknar honom redan det är något som gör att ja saknar honom!

nu ska ja röka och prata med min sötnos i telefonen. hoppas ja får träffa honom imorgon om
ja inte har massa plugg, så ska vi åka iväg till syrran och ta en kopp kaffe tillsamman lite mysigt
tycker ja faktiskt, att han är har bra kontakt med min syster så dom kan prata också. ne nu ringer
han :'D bloggar säkert mer imorgon om ja har tid. nattinatti mina sötnos.



i think that i like you :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0