SAKNAR DEJ GUMMAN MIN! <3

2009-04-23 - 19:36:21
hej alla söta blogg läsare, hoppas allt är väl med er. själv sitter ja och är
hur förkyld som helst och hostar som bara den :/

ville bara säga de att ja saknar min barndomsvän enormt mycket!
jessica vill bara att du ska veta att ja alltid kommer finnas där för
dej och kommer alltid ställa upp för dej från topp till tåå!
den som rör dej, rör mej också! ingen ska gå på dej!
min saknad för dej är enormt stor ska du veta gumman!!
saknar dej oerhört mycket, vi får träffas snart babe.
ÄLSKAR DEJ OERHÖRT MYCKET BABE. <3
kommer alltid va vi två älskling. älskar dej gumman min!
skulle kunna sitta dag och natt och förklara allt hur ja känner
gumman alla våra roliga minnen och allt, dom är oslagbara.
älskar dej gumman.   // din sandra ♥

JESSICA ♥ SANDRA = BARNDOMSVÄNNER LIVET UT. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0