allt i ett, ( gott '&. blandat. )

2009-08-21 - 14:41:41

hallå alla goda och glada :)             ska berätta lite va som har hänt under alla dessa dagar och månader kortfattat.

blivit mycket festande det sista som ja känner att det är inte så speciellt bra för mej.
nu börjar skolan på måndag och ska ta nya tag och börja träna med tiiiinaa'baby. <3
300 :-    på sprotlife där får du, sola solarium, vattenmassage, träna på alla sportlife, 
m.m. det ingår så 300kr är ganska billigt om man tänker egenom noga :) 
detta sommarlovet har gått så enormt snabbt, känns som ja inte har gjort ett jävla
piss. bara festat och stannat kvar i sverige, vart inlåst hehe :) ne men det har la vart
bra vissa dagar och vissa inte. en sak som vart bra är att ja och min barndomsvän
har hittat tillbaks till varandra.  älskar henne otroligt mycket! tack för att vi hitta till
varandra igen vet inte va ja skulle gjort utan dej idag? du har fått mej att stå på 
fötterna igen och verkligen tänka igenom och har alltid funnits där för mej tack
gumman det betyder enormt mycket för mej. kommer alltid finnas för dej vad
som än händer och stå vid din sida vad som än händer!! 

nog om det, satt vid msn igår och prata med min baby'boy. han har åkt till norge
kommer hem idag eller på lördag. men han berätta en sak som sved i mitt hjärta
och som kommer kännas otroligt jobbigt för mej! han flyttar till norge och ska bo
där 1-2år! saknar honom mer och mer för varje dag som går och sen helt plötsligt
ska ja inte få träffa honom på så länge! mitt livs största kärlek, flyttar och ja får inte 
träffa honom. eller får och får det klart men han har jobb att sköta och ja har skola
att sköta :(   det är verkligen jobbigt. visst vi kommer ju ses via msn och det men 
det är fof inte samma sak, man vill ju anna träffa honom live mysa och pussas en 
massa, gå våra långa nattpromenader, mysa hemma och kolla film, skratta och
känna hans närhet liksom!  :):$   men men det finns inte så mycket att göra åt, han 
har valt att jobba där och då får han åka dit det finns ju inga jobb här i sverige
förfan, norge åker dit bor där borta i typ 1-3år tjänar en jävla massa pengar
kommer tillbaks till sverige och har en massa pengar, smart tänkt så förstår
honom helt absolut men ändå kommer man ju sakna honom enormt! :(
killen man älskar flyttar och inte får träffa honom på länge det klart det
är jobbigt och det måste ni hålla med mej om för det är verkligen jobbigt! :(


nog om det.      imorgon fyller min baby'tiiiinaa 19 år ♥ :)
vet inte vad ja ska köpa till henne riktigt måste åka och
kolla påt. hon vet inte riktigt vad hon ska göra, om hon
ska samla ihop några stycken och åka och tälta och dricka
några goa pilsner och grilla och mysa, eller om hon ska ha
lite fest hemma eller hon vet inte. hon vill bara ha sina närmaste
och då kan man ju göra allihopa nått mysigt liksom det behöver
ju inte vara det här stora partyt utan bara något litet t.ex som
att tälta då och ta några pilsner och grilla och tälta liksom hur mysigt
som helst, om ja skulle vara hon så skulle ja gjort det. grejen är man
kan ju gå till korgen och det men trollhättan är en skitstad bara.
plus som tiiiinaa sa igår sandra kommer inte in för hon är fof bara 17år.
ja menar tjejen fylller 19år och alla andra är 19-20 och ja är den enda som
är 17, och så säger tiiiinaa till hassan ah men sandra är bara 17 hon kommer
inte in någon stanns därför ja inte vill på krogen någon annan stanns heller.
ja menar vilken vän tänker så inte en enda jävel. hon vill verkligen att ja ska
kunna komma också! hon är bara för söööööt, älskar henne av hela mitt
hjärta! ♥  vi två liver ut gumman min. man kan inte ha så kul som vi! :D

ja, detta får ja ju inte glömma också :) HAR BLIVIT MOSTER IGEN! :D
min största syster fick en pojk så nu har hon en pojk och en flicka :)
bebisen vägde; 3820  , 50lång '&. ska heta Patrick Brag.
en sån söt bebis kan inte fatta enormt söt. men nu ligger den på BB '&.
syrran också självklart. bebisen har blivit sjuk och måste gå på pencilin
i drygt en vecka till stackarn! :(  men allt kommer nog bli bra tror jag, hehe
moster ígen. kommer bilder men inte just nu har inga på datorn för tillfället :)

jaa, min mellersta syster flyttar hemifrån med sin pojkvän nu den 1:a september! :(
kommer sakna henne enormt mycket får nästan tårar. visst ja och hon kan bråka, men
ja menar vem gör inte det alla syskon bråkar men bara för det älskar man dom ju inte mindre.
ta vara på dina syskon för en dag när du väl behöver dom här hemma så har dom flyttat hemifrån
och det känns jävligt tungt i hjärtat! känns otroligt jobbigt. men kommer va hemma hos henne ofta
antar ja, baka och laga mat och shoppa hitta på roliga saker med henne, tror ja behöver det faktiskt.
sen kommer ju vi flytta härifrån lextorp som vi bott på i 13år och det känns jävligt tungt mår verkligen
skit för det. alla sina nära vänner och sina promenader på kvällarna, dricka tee och en massa ne
det är verkligen otroligt jobbigt! :(   men men vad ska man göra liksom går inte att göra mycket åt
det tyvär. ne men kommer sakna dej enormt mycket min älskade syster. ÄLSKAR DEJ ENORMT MYCKET!  ♥

så är det. idag ska ja kanske åka och kolla när min låtsas bror hoppar tandemhopp, eller åka till
min äldsta syster har hennes nyckel och bara slappa där va själv och bara njuta av ensamheten
det finns ju inget underbarare än det. visst det är fredag och festa men är inte sugen på det om ja
ska vara ärligt. tiiiinaa fyller år imorgon och då ska ja inte vara bakis visst det är ju bara att ta en
återställare imorgon men ne fan är lite hänging också så ne känner för att ta det lungt och bara
ta de lungt. dåligt väder också så det gör ju inte dagen bättre precis :S  eller om ja åker till baby'boy
och myser med honom :D  kanske träffa angelica sen om hon kommer bort till systra min vilket
ja tror att hon kommer göra :) ...   jaja nu ska ja ta mej en cigg sen vila en stund ganska trött.
kommer komma bilder på lite olika bebisen, tiiinaa, angelica, baby'boy m.m. :)  
BIG LUUVE TO YOU ALL BABY'S! :D<3   PS: min engelska är enormt kass haha .  KISS

Postat av: Storasyster Cathrin

Du behöver inte känna som du gör.. jag har inte dött.. jag har bara flyttat och skaffat ett eget liv.. du får komma till mig och Robin när du vill, du vet att du är så välkommen!!

Jag älskar dig lillasyster <3

2009-08-22 - 20:08:57
Postat av: Storasyster Cathrin

Du behöver inte känna som du gör.. jag har inte dött.. jag har bara flyttat och skaffat ett eget liv.. du får komma till mig och Robin när du vill, du vet att du är så välkommen!!

Jag älskar dig lillasyster <3

2009-08-22 - 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0