ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MYCKET SYRRAN!

2009-08-27 - 23:47:07
fyfan va ja älskar dej syrran min! skulle inte kunna klara mej utan dej.
snart flyttar du hemifrån och det kommer vara enormt jobbigt och
du vet varför, inte bara för det utan att du inte är hemma när ja kommer
hem eller på morgonen :(    även fast vi bråkar så kommer ja alltid älska
dej vilket alla syskon göra. kommer alltid finnas för dej vad som än händer.
du är verkligen guld värd. du har ett hjärta av guld. tänker på alla folk,
hjälpsam, ställer upp i alla väder, snäll mot allt och alla. du är helt jävla
underbar. som när du skrev till mej förut på msn älskar dej med lillsyrran,
blir så glad mitt hjärta ler och det är inte ofta ja får höra dom ordena från dej,
det känns så jävla skönt i mitt hjärta när du säger dom ordena. kommer finnas
och ställa upp för dej i alla väder vad som än händer. när vi är ute och shoppar
ensamna med varandra det känns så jävla skönt. vi är aldrig med varandra
tror jag behöver vara med dej lite mer själv och umgås hitta på grejer med varandra
bara vi två, skulle mått så bra av det. du är guld värld och allt ja säger kommer rakt
från mitt hjärta. tack för att du är den du är. ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA!
// lillsyrran sandra. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0