:(

2009-08-10 - 02:08:54
hej allihop. länge sen ja blogga nu faktiskt. har verkligen inte haft orken
te det. mått ganska dåligt det sista och tänkt på en massa. ska sluta
blogga ett tag tänkte jag och ta tag i lite grejer. *PUST!* har inte så
mycket att säga faktiskt. tänker på en viss person som ja verkligen mår
bra med men vet inte hur det kommer bli mellan oss! han kommer alltid
finnas i mitt hjärta har aldrig älskat nån person så mycket som jag älskar
honom. lyssnar på våran låt hela tiden och bara saknar honom mer och
mer för varje sekund som går. har har ställt upp i alla väder och aldrig
svikit mej så jävla underbar! känns så fruktansvärt skönt att få träffa honom.
inte träffa honom på 3månader och det känns riktigt hårt, tack vare dumma
mej, visst absolut det är mitt fel men ah är dum som sakt ska inte gå in på
det så djupt! men ska sluta blogga för ett tag iallafall tills ja mår bättre och
känner att ja orken för att blogga. men älskar er allihopa! ha det bäst nu
så får ni blogga och när ja har tråkigt så kanske ja kan kolla in lite bloggar
och se om det hänt nått intressant hos er :) BIG LUUUVE! <3



http://www.youtube.com/watch?v=32wWqHbIHpw

min och hans låt! ♥ :(
Postat av: Tiia

Hoppas du mår bättre snart Sandra!

Har precis börjat blogga igen så bara kika in när du känner för det :)

2009-08-12 - 11:57:08
URL: http://tiiabersan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0