gårdagen/dagen :)

2009-08-25 - 23:46:34
Måndag; va i skolan började 10 sluta 20 i 12 :) sen vänta ja på min sysling sandra, sen
åkte vi till min syster och hälsa på henne och hennes söta bebis :) sen åkte vi hem eller
ja åkte hem och hon åkte till sin lille baby adam. kolla på tv och vänta på lite käk som morsan
höll på med och väntade på att baby'boy skulle messa mej så ja kunde säga hejdå till
honom. sen senare satt ja ute och rökte med tina, izo och hassan, fick ett sms av baby,
vad gör du? sen kom han till mej och vi satt och prata sen kom prince och hassan sen jani och
coffe. sen tog ja och baby en promenad och myste lite innan han åkte typ 20 gånger :(
fan va så skönt att va med honom men tiden går bara oerhört fort när man är med honom
tyvär! :(   iallafall hade det jätte bra med honom innan han åkte och saknar honom enormt!
efter det gick ja te gården prata me mitt ex i telefonen, prata med honom mådde inte så bra
eftersom min baby'boy åkte :( skönt att man kan ha ex som finns för en fof och kan lyssna
på vad man har  att säga tack...... sen tog ja en cigg, där efter tog ja mej in i sängen kolla
på en film och somna gött mos vettu! ;) det va allt om gårdagen, vill inte berätta allt som
hände mellan mej och baby ´'boy hehe ;)


Tisdag; idag vakna upp av att klockan ringde gick upp fixa mej åkte te skolan, prata i telefon
som vanligt. mötte upp saffi och eda i skolan tog en cigg med dom innan ja börja min lekion.
va i skolan sen kom mitt ex och hämta mej med bilden, åkte hem till syrran och satt och tjöta
med henne och resten av grannarna. sen tog ja med mej jennifer min systers dotter åkte in
till stan köpte nya kläder till jennifer som hon ska ha tills imorgon dom ska fotograferas så
jennifer ville ha något nytt, blev ett gör gullit linne från gina och leggings otroligt söt  va hon :)
efter de åkte vi hem till mej så ja fick duscha och fixa mej lite grann hehe. sen åkte vi hem till
syrran igen jennifer den tråkmånsen somna i bussen hehe :P  när vi kommit till syrran så vänta
ja på angelica min sockertopp som tog ungefär 50 år på sej ungefär. gick in till syrran va där käka
sen åkte vi in till stan mötte tjocken tjöta lite me han, köpte cigg också de är viktigt hmm gjorde vi mer?
åkte buss till syrran igen där det satt en äcklig fyllegubbe brevid mej fick panik så vi bytte plats lite
längre bak vet men va verkligen rädd hehe :D sen kom angelicas mamma och körde oss till skogshöjden
hämta angelicas goa lillasyter körde mej till stan tog bussen hem rökte och tjöta lite med tina och izo.
sen sprang ja till datan och där inne va min baby'boy inne på msn snacka me honom en stund
och nu har ja käkat lite och ska gå ut och röka sen lägga mej tänkte ja har skola imorgon och är så
jävla morgon trött så bäst att ja lägger mej strax hehe. börjar klockan 10 och slutar 13. hur kul äre då?
från spikön till knorren tipspromenad och när vi väl är framme på knorren så ska vi göra aktiviteter jippi
va kul ( NOOOOOT!!!!!) .. men imorgon blir det nog en bra dag tror ja ändå! :P eller va säger du angelica.

såg ett inlägg från angelica på henne blogg så söt är hon min baby'girl......

Jag älskar dig Sandra Karlsson, du är mitt allt<3

är hon inte bara för gullli. älskar dej med min underbara baby'girl!
så skönt att vi har kommit tillbaks till varandra igen. vi har så enormt
kul tillsammans gumman min. fucking luuve ya VETTU ;) ( oops hoppas inte
två av våra personer hörde detta du vet vilka ja menar haha )
ofta elleh hahaha <3
ne nu ska ja gå ut och ta mej kvällsciggen och sen sova tänkte ja bloggar mer imorgon
förmodligen hehe ;)   PS: MISS MA BABY'BOY!   pyss och kjam ♥




SAKNADEN ÄR ENORMT STOR BABY. ÄLSKAR DEJ MITT ALLT!  <3

Postat av: Angelica

haha, vettu ;)

Älskar dig med gumman min<3 Hela mitt sommarlov blev räddat av dig vettu ;)



P.S Fan att pappa inte har kvar lägenheten, du hade fått nyklarna med en gång min baby'girl<3

2009-08-25 - 23:53:52
URL: http://angelicalindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0