JAG ÄLSKAR DEJ ANGELICA LINDBERG! <3

2009-08-27 - 23:33:30
♥Min lilla baby'girl<3 Jag finns här för dig hela tiden, det är riktigt jobbigt och jag förstår vad du går igenom<3 Men det kommer bli bra igen. Älskar dig jätte mycket, du är underbar <3 Är jätte glad att vi har börjat umgås igen har så jävla kul när jag är med dig. Du får mig att orka stå på mina fötter och tänka framåt, vet verkligen inte vad jag hade gjort utan dig idag min baby'girl<3 Älskar dig <3    / angelica


fyfan finns inga ord för hur mycket du betyder för mej. allt som står där säger ja
detsamma ska du veta gumman min! älskar dej så jävla mycket! har inga ord!
finns så mycket ja vill säga men får inte ut det! åh ______ '&.  ________
vi har allt som är gemensamt och hoppas det händer nån dag detta vi planerat
med dom två hade vart så enormt kul och mysigt absolut! ÄLSKAR DEJ ANGELICA! ♥



 ♥

Postat av: Angelica

<3 Tänk om alla hade en lika underbar vän som dig <3 Fatta vilken tur alla skulle ha och jag har fått den turen att få ha dig som min vän <3



Jag hoppas oxå verkligen det, det hade varit riktigt roligt och mysigt ;) hehe :P Älskar dig med Sandra <3

2009-08-27 - 23:37:24
URL: http://angelicalindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0