BARNDOMSVÄNNEN <3

2009-02-17 - 15:56:14

god eftermiddag alla bloggläsare <3    hoppas ni mår bra, hos mej är de sådär börjar bli sjuk igen det slår
aldrig fel som sakt men men bara ta nya tag och försöka bli frisk fort, eller va säger ni? :'D 
ska strax sätta mej och äta med mamma, pappa '&. min underbara farmor <3 sen så lite senare ska ja
träffa min underbara barndomsvän jessica, träffa henne för ett tagsen som ni kanske läste på min blogg
men idag så vi allt ta och hitta på nått riktigt skojiiit tillsammans, prata om allt och inget tänkte vi eller va säger du
gumman min ? <3   vill bara att du ska veta en sak jessica du ska veta att ja alltid finns där för dej och kommer alltid
ställa upp för dej vad som än händer!
vi har så kul tillsammans du fattar inte hur mycket ja älskar dej gumman.
även fast vi inte träffar varandra sådär ofta så älskar ja dej oroligt mycket och du kan alltid ringa eller messa om det
är nått som är fel de ska du ha kvar i minnet gumman. (A) och de som känns skönaste är att vi fof har kontakt med
varnadra gumman min.

skulle kunna sitta dagar och berätta om oss två helt oslagbara minnen tillsammans hahahah :D
ne nu ska ja äta med farmor pappa och mamma ja bloggar säkert senare om ja orkar :)

ha de bäst så länge .  luuveyou <3



 ♥
   alltid vi två gumman, älskar dej <3

Postat av: Jessica

Aw, finns så mycket att säga och skriva till dig för du är så jäkla underbar. Kommer alltid att finnas här o stötta dig genom allt gumman. Älskar dig så enormt mycket <3

2009-02-17 - 16:11:38
URL: http://jessicalicious.blogg.se/
Postat av: Besnik

Det kan du nog gissa ut ganska enkelt haha

2009-02-19 - 20:15:04
URL: http://beezzii89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0