BLOGGA EN MASSA! :D

2009-02-10 - 20:38:01
hej alla mina sötabloggläsare. hoppas allt är bra med er? :D nu sitter ja framför datan och äter mammas goda risotto och  till efterrätt blir det en semla ;) mums .. iallafall, idag tänkte ja skriva en massa massa inlägg vad som har hänt under den tiden ja inte bloggat så ni får veta lite smått och gott! ;) men först blir de äta maten och sen efterrätt sen blir de att blogga blogga blogga hela kvällen lång ;)  vi hörs snart igen thihi pusspuss på er gullungar <3


PS: nu vet ja en tjej som komemr bli glad när ja bloggar, min sötnos zozzo <3 luuveyou
Postat av: zozzo

Wihooooooo bejbii blogga på älskling... va med i min fråga en fråga , eller säg ett ämna som jag ska ta upp i bloggen ;D

2009-02-10 - 22:46:59
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0