FAN VA JA SAKNAR DEJ FARFAR! :'(

2009-02-17 - 00:36:22
farfar farfar farfar! :'(
   kolla nyss på en bild på dej åh fyfan va det svider i mitt hjärta direkt så bara kom tårarna och rann från min kind! livet är så jävla orättvist så fucking orättvist. du betyder så jävla mycket för mej än idag även fast du inte finns kvar på jorden så betyder du allt för mej ska du veta! tänker på dej varje varje dag går inte en enda dag utan att ja tänker på dej farfar. du va verkligen den bästa farfarn i hela världen den bästa farfarn man kunde ha nånsin!  det är så jävla jobbigt att du är bort. än idag kan ja inte fatta att  du är bort de har gått 1 år och 1månad sen du farsvann men fattar det fortfarande inte ja gört de inte! JAG TROR JA ÄLSKAR DEJ SÅ MYCKET OCH ATT DU BETYDDE SÅ MYCKET ATT JA INTE FATTAR ATT DU ÄR BORTA FRÅN MITT LIV! :'(    de är helt ofattbart. tack för allt du gjort för mej den tiden du levde ursch! :'(  :'(   :'(     nu har syrran tatuerat in en fin tatuering om dej och jessica också och snart ja med! då kan ni förstå att våran farfar betyde oehört mycket för oss barnbarn!  vet inte va ja ska säga mer har inga ord! :'(:'(:'(  
tänk bara den dagen då du låg på sjukhuset när man fick kolla på dej fyfan de såg ut som du sov men du va död åhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de va helt sjukt de såg ut som du sov och du hade ögat lite öppet du ville se vilka som kom dit, och du önska att mamma kom dit men hon skulle aldrig klarat av de och de vet du själv :(   och när vi va i kyrkan när du låg där i kistan och alla folk va där och när hela släkten gick fram vid kistan och alla dessa vackra blommerna när dom tog kort de va så fint. och när ja hörde pappa börja skrika neeeeeej min pappa min papppa neeej och grät då sved det i mitt hjärta som fan dedär har aldrig svidit så mycket i mitt hjärta först farfar och sen höra pappa som är mitt allt också då svider de hårt i hjärtat! och bara den dagen när ja bröt min arm och du kom hem till mej du och farmor med godis för du visste att ja älskade godis så himla mycket, kan ni fatta han verkligen dog för oss barnbarn!!!!! han gjorde allt allt för oss! taack för allt som vart farfar allt fint som vi hade allihopa!  
 
de enda ja har att säga just nu är  JAG ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA FARFAR DU ÄR MITT ALLT! <3            har verkligen fått hjärnsläpp helt seriöst! :'(


                                     ♥



:'(  r.i.p. min älskade farfar!  :'(
Postat av: nour

Auw zandra, beklagar :/ R.I.P

2009-02-17 - 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0