vänskapen som aldrig tar slut, som håller livet ut!

2009-02-10 - 22:49:38
 ♥
VÄNSKAPEN SOM ALDRIG TAR SLUT! 
älskar dej så mycket gumman min.
vi har så mycket gemensamt i allt precis
allt babe. allt vi har haft tillsammans är bara
oslagbara minnen gumman! tack för att du finns
i mitt liv över huvud taget eda. du och ja föralltid
livet ut. löftet som aldrig släpps ;)
ÄLSKAR DEJ EDA, DIN SVENSSON.

Postat av: zozo

Kolla min blogg i morgons å svara jag på frågan sen ska bilde rpå mian väskor och skor komma ut :D love uuu

2009-02-10 - 23:01:54
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: sandra

okej babe gör bra ;)(Y) luuveyou <3

2009-02-10 - 23:15:37
URL: http://sandrochkii.blogg.se/
Postat av: eda Vv

älskar dig sandra, min underbara ängel, mitt hjärta! vänskapen som aldrig ALDRIG kmr att ta slut! vi 2 livet ut hand i hand. älskar dig hjärtat! tack för alla underbara åren med dig, du betyder så mkt för mig, du har alltid vart där för mig alltid ståt vid min sida min underbara ängel min kärlek till dig kan varken beskrivas med ord eller nått fucking annat! FÖR DU BETYDER SÅ MKT MER!!! du&jag, vi 2 blir 1 & ingen kan komma åt våran vänskap!! MIN SVENSSON är du.... lova yaah bitch...

2009-02-12 - 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0