JESSICA, MIN UNDERBARA BARNDOMSVÄN! <3

2009-02-01 - 03:14:15
heeej alla goda och glada människor <3   idag träffa ja min barndomsvän jessica min lilla skitunge :)  fiifan va vi har skratta och haft de roligt under denna korta stunden vi träffades.  gumman du är la bara för go har saknat dej otroligt mycket. haha de gamla minnena med markoolio och pappa haha när han tog in sin snus i frysen hela tiden de tyckte du allt va roligt va hahaha :) ne vi får ta om detta någon dag gumman så ska vi pumpa musiken och dricka lite drinkar och prata en massa goa minnen bara :) hahah.  älskar dej min underbara barndomsvän. 
 ♥

ne nu ska ja och tiina ta oss en promenad kl är 03:06 då är man inte sådär normal vid detta laget men de tycker vi eller va säger du tiiina ? ;)


dagens gullunge är zandra/zozzo!    ♥



mitt inlägg:
   vill be så hemsk mycket om ursäkt för att ja inte vart så bra på mitt bloggande, och ja vill be om ursäkt speciellt till min babe zandra'zozzo hehe :$(K) 

zandra's svar:
   aaaw bejbii blir glad när du BLOGGAR :D:D:D hehe love uuu

zozzo, du är la bara för gulli babe. så jeffla söööt är du. ska försöka börja blogg mer älsk har bara inte orken till de hehe :) men ska göra mitt bästa och börja igen gumman min. luuve you babe! ♥ 
Postat av: Jessica

Aw, så söt du är gumman :D Har saknat dig sjukt mycket och vi har så jävla många minnen tillsammans, fyfan när vi va små asså haha <3 Har alltid det kul med dig :) Får börja umgås mer igen! Vi bor ju fan nära varandra, så varför inte? Saknar dig annars gumman. Jag kommer alltid att älskar dig min underbara barndomsvän <3 Vi hade det jätte kul idag, bara snackade minnen o allt. (:

2009-02-01 - 03:21:29
URL: http://jessicalicious.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

haha detsamma gumman (L) loveyoooou <3

2009-02-01 - 20:29:19
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: zozzo

Heheh, hjärtegullet så sööt du är, du är bara för go babygiirl <3 ÄLSKAR DIG SÖTNOSEN MIN ! kolla min blogg i kväll när jag är hemma hos mamma ;D love uuu

2009-02-02 - 17:36:28
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0