† R.I.P. FARFAR

2009-02-12 - 13:10:42
♥ MIN ÄLSKADE FARFAR ♥

 * 1940  02   12

†  2008  01  17



älskade farfar. i stor sorg har du lämnat oss.
varför lämnade du oss såhär? du är i stor saknad
av oss alla! men det var skönt att du inte fick
lida min älskade farfar. man inser inte att den
man älskar som har dött är borta förens den
är i himmlen och nerbegravd! inte änns då
har man förstått de! tänkte komma till dig på
sommaren så vi kunde ha kul tillsammans
som förra sommaren. du va så älskad av
allt och alla folk. önska jag kunde hjälpa
dig så du blev frisk. du var alltid glad
och du älskade alla dina barnbarn så mycket.
du gjorde allt för oss! men nu finns
du inte kvar på jorden, men du kommer
alltid finnas kvar i allas hjärtan nu och
föralltid. varför bertätta du inte att du
mådde dåligt, så vi kunde hjälpa dej farfar?
vi alla är fortfarande i en stor sorg och
längtan efter dej är stor. tack för allt som varit
min älskade farfar, ångrar inte en enda dag
som vi hade tillsammans när du alltid sjöng om
mej och kom till mej med godis den dagen ja bröt
armen. fyfan va ja saknar dej! :'(
ÄLSKAR DEJ OTROLIGT MYCKET!
SÅ JOBBIGT ATT DU INTE FINNS KVAR HOS OSS!
DU VAR VERKLIGEN MITT ALLT PÅ DENNA JORD.
ÄLSKAR DEJ!   ♥





stilla kom döden
kom som en vän
tog dig i handen
och förde dig hem.

idag skulle du fyllt 69år farfar. de är ingen ålder alls 69 är ingenting.
saknar dej så otroligt mycket farfar. kan fof inte fatta att du är borta från mitt liv!
önska bara att du fanns på jorden. det gör ont i mitt hjärta när ja kollar på bilder
på dej, eller om nån pratar om dej så kommer tårarna direkt ut. fyfan livet är orättvist!

ÄLSKAR DEJ MITT ALLT, OCH SAKNADEN ÄR SÅ STOR SOM DEN BARA KAN BLI ♥ :'(
Postat av: tiiiinaa

r.i.p <3

2009-02-12 - 15:56:49
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0