TATTOS, LUVE IT <3

2009-02-11 - 23:50:50

godkväll alla underbara blogg läsare.  kom hem för ca; 15-20min sen, har varit med min underbara pappa och min mellersta syster hos en kille som tatuerar. pappa gjorde en PINUPA = en 50-talsbrud.  tyckte så synd om han när han satt där  stackaren han fick ganska ont när skyggningen va på G där. medans pappsen blev tatuerad så satt ja och syrran spela lite kort, gick ut och rökte, prata med mia, lekte lite med hennes barn, käka en mumsig semla yummie, kolla på tattos till mej hitta 3st har så svårt att välja riktigt beslut ångest. fanns två fina kors en med änglar och en utan. detta med korset ska handla om min älskade farfar och den andra tatton ska handla om min underbara pappa!

får se vilken de blir korset med änglar eller den med fågeln hmm? ..   får se har ju som sakt fram till maj på mej att fatta mitt beslut så har ju mycket betänke tid! ni ska få lite bilder, fast de kommer upp mer imorgon under dagen nån gång.
HA DET BÄST EVERYONE, LUVE





     
    
^ här är pappas tatuering som han gjorde idag, fast han färgla den också. kommer upp en bild imorgon på den :) ^




^ här är syrrans tatto, underbart fin luve it! ^


^ här är kusinens tatto om farfar, det står vila i frid farfar på kenesiska ^



 om ni undrar varför dom har tatuerat farfar så har han ju dött som ni kanske märker. men vi alla barnbarn tyckte om farfar så mycket han betyde oehört mycket för oss, han gjorde verkligen allt allt för alla oss barnbarn. snart kommer en tatto till om honom som ja tänkte göra laddar upp mer bilder imorgon under dagen någon gång. 

* 12 februari  1940
  † 17 januari  2008 


♥ saknar dej otroligt mycket farfar älskar dej och du va mitt allt. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0