allt i ett.....

2009-01-07 - 23:04:47

hej alla mina söta små bloggläsare <3    kom precis ner från andra lägenheten nyduschad hehe :) . vart hos syrran idag och mysiiit lite med henne pratat ätit lite glass och middag, leek lite me min systerdotter :) men problemet är att ja har vart deppi på ett sätt idag också vet inte varför. får sån ångest! och de är riktigt jobbiiigt får ta lugnande tyvär! ska sluta och röka idag efter mitt sista cigg som ja snart ska ut och röka och detta är  p.g.a. killen ja ÄLSKAR så enormt mycket som ja slutar! ne nu ska ju ut och röka. vet inte va ja ska skriva har fuckiiing hjärnsläpp. puss mina underbara älsklingar <3

                                      ♥
                                                         ja knasar mej som vanliiiigt. så söt är du jennifer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0