förlåt för att ja inte skrivit på länge:$

2009-01-27 - 15:50:43
hej hopp alla glada bloggläsare :D vill be så hemsk mycket om ursäkt för att ja inte vart så bra på mitt bloggande, och ja vill be om ursäkt speciellt till min babe zandra'zozzo hehe :$(K)  ..   nu sitter ja här vid datan och lyssnar på musik. min kusin kom nyss också så ska upp och ta mej en dusch sen fixa mej och dra mej åt vbg min andra kusin fyller år idag. men vet inte va ja ska göra om ja ska åka till vbg eller åka med syrran när hon tatuerar sej hehe :P men ska skriva här nån dag när ja orkar igen så ska ja skriva en massa massa bara tillbringa min dag vid bloggen :D får se nästa gång ja skriver och när ja orkar hehe :P pusspuss min sötnosar <3
Postat av: zozzo

aaaw bejbii blir glad när du BLOGGAR :D:D:D hehe love uuu

2009-01-28 - 19:53:18
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0