BRA DAG :)

2009-07-04 - 16:36:49
hallo där alla goa och glada :)
har vart med tiiina baby en stund förut kolla in lite bilder
från hennes och izos resa verkar som dom haft en otroligt bra
resa får hoppas det iallafall hehe. sen hade hon köpt ett ur gullit armband till
mej så söt min busunge är. BIG LUVE
snabbt och kortfattat.
ni ska få se min planering för idag.


1. städa mitt rum.
2. ta en cigg.
3. ta mej en dusch.
4. fixa mej.
5. åka hem till baby.
6. åka ner till knorren spela fotboll
med baby och dom andra busarna.
7. party { förmodligen! :) }
8. komma hem till baby'boy igen och
bara ligga och mysa tillsammans.

ne nu får ja ta och skynda mej. ha det bäst bloggar säkert mer imorgon.
plikten kallar hehe ;)
välkommen tillbaks tiiina babe.
Postat av: tiiiinaa

tacck bebo <3

2009-07-04 - 17:57:32
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: tia

tävling i min blogg :)

2009-07-08 - 15:07:55
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0