RUBRIK??

2009-07-15 - 20:06:22
hej alla gullungar. hoppas allt är bra med er. <3 med mej är det bara skit!
förlåt för att ja varit så kass på att uppdatera.
men har inte mått så bra och
känner inte för att blogga. vet inte vart ja ska ta vägen vill bara borta härifrån
så trött på allt! känner mej som en fitta mot mina vänner. är så fucking dum
bara. hoppas ni förstår mej. saknar eda baby enormt mycket. BER VERKLIGEN
OM URSÄKT. och ni vet vilka ni är mina vänner <3  vet inte va ja ska säga.
tog slut mellan mej och min pojkvän idag. andra gången mår verkligen piss
men ändå känns det bra på ett sätt. ja saknar mitt ex enormt mycket som ja sa
till min pojkvän eller ex som tog slut idag så aa vet inte. ville bara säga tack för
den tiden vi hade tillsammans jimmy ångrar inte en sekund med dej, vi hade
verkligen underbart kul. vi hade ett speciellt förhållande som ingen annan har.
du betyder fof enormt för mej. du kommer alltid ha en axel att luta dej mot,
och kommer hjälpa dej från topp till tå. <3 finns ingen goare familj än jimmys
han mamma får mej att må så enormt bra, och hans låtsas pappa är så jävla
go haha ölspelet va han allt med på. han bror robin och cicci tack för att ni finns
ni är så jävla underbara så det finns inte tack är verkligen tacksam att ja fick så
bra kontakt med er. och marcus din fis du är en rolig prick du heheh. saken är
väldigt enkel tycker om den familjen enormt mycket och hoppas att vi kan ha
kontakten kvar för tycker om er enormt mycket. :(     fick höra en grej förut som
fick mej att må så bra och bara lee. *PUST* kommer alltid finnas för den
familjen.  vet inte va ja ska säga mer. tänkte träffa eda och tjöta lite saknar henne
så jävla mycket! bloggar mer när ja orkar och känner fört. big luve everyone <3



  ♥ 

riktigt vänskap som håller livet ut. älskar dej enormt mycket mitt allt.
tack för att du finns gumman. <3 saknar dej så jävla mycket.
vi ses snart baby'girl. BIG LUVE.
Postat av: clara

haha jag vet att du gillar mig med =) kommer sakna dig här !!:(

2009-07-16 - 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0