ALLT KÄNNS SÅ BRA :'D

2009-06-28 - 18:57:37
hallo igen :)    är verkligen tvungen att blogga igen. är så glad idag mår så jävla bra!
kan inte bli en bättre dag! börja med att ja vakna upp brevid min underbara pojkvän.
vaknar av att min pappa står utanför och bara skriker sandra haha så de va ju bara
till att ta på sej och gå upp. han sa bara ordet JOBBA det va precis som jobba = sängen
för min del hehe eller har ja fel? :D så det va ju bara för mej att hoppa in i bilden och åka
till donken innan vi börja jobba föfan haha mums yummie ;)  jobba från halv 12 till halv 5
det är verkligen inte dåligt, trodde att vi skulle svimma av eller nått alltså. sen åkte vi till en
kille som vi fixa bilen åt, där min mamma kom och bara krama/höll om mej det kändes så
skönt. har faktiskt saknat dom fast mer mamma då för har inte sätt henne på ett tag ♥
känns bara så underbart bra idag. kanske åker till killen sen och sover där är lite osäker
lutar mer åt att stanna hemma eftersom ja inte umgåts med dom på ett bra tag vill anna va
med dom också innan ja åker med baby. får se hur det blir :) IALLAFALL ÄR GÖR GLAD
IDAG OCH DET GÅR INTE ATT FÅ EN BÄTTRE DAG ÄN IDAG.
har så mycket ja vill säga
men får inte ut det. BIG LUVE TILL MIN FAMILJ OCH MIN BABY'BOY! <3

puss på er mina gullegrisar ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0