FUCK ALLT! :'(

2009-06-07 - 21:53:59

När man väl älskar en person och delar allt med den och har så enormt roligt med den
personen så mister man den. gör allt för att få tillbaks henne. MIN KUSIN! hennes mamma
har gjort ett helvete för oss båda. hon får inte umgås med mej längre, inte lägga sin fot här
för då får min kusin jennifer ett helvete. att en mamma kan fucka sin dotter så mycket som
hon har gjort mot min kusin. vill bara fucka hennes liv upp och ner. hon får min kusin att
gråta varje dag! nu är allt slut får inte träffa henne mer. men tro mej ska göra allt för att
träffa henne. skiter i va hennes äckliga morsa säger. ingen kan skilja oss åt förutom döden!
ÄLSKAR DEJ JENNIFER MITT ALLT. KAN INTE LEVA UTAN DEJ! :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0