LIKA MA BABY <3

2009-06-28 - 18:26:19
HALLO ALLIHOPA.                     förlåt för dålig uppdatering.       vart hemma hos babe nu i 1 vecka ungefär.
kom hem precis hehe mamma bara sprang mot mej och krama mej som bara den så söt <3
iallafall kom hem p.g.a. att ja skulle packa vi åker imorgon bara jag och han ensamma, så
kommer inte blogga på ett tag. men ja lovar så fort ja kommit hem så bloggar jag ;)
tycker verkligen om dej baby. du får mej att må så enormt bra! du får mitt hjärta att lee.
inte många som är som oss i ett förhållande eller vad säger du baby ?? tack för att
du finns i mitt lilla hjärta. bara längtar tills imorgon. ne nu ska ja ta en cigg med mammsen
sen ska ja hoppa in i ducshen sen packa. ha de bäst så länge nu så lovar ja att blogga
så fort ja kommer hem. BIG LUVE . ♥
PS: saknar dej mer och mer för varje sekund som går.
har inga ord för hur mycket jag tycker om dej baby! luuve


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0