MIDSOMMAR GUBBAR!! LET'S PARTY EVERYBODY!! :D

2009-06-19 - 15:29:10
hallå alla goda och glada :)   idag är det midsommar, önskar er alla en riktigt god midsommar!

gör inget dumt som ja inte skulle gjort bara hahaha ;) för min del blir det att gå till grannen här nere
och grilla och käka lite gott och bara supa till man inte ser nått mer hahah. de ska allt bli kul.
iallafall nu sitter ja och saknar min baby girl eda, som ska komma om en stund hon ska nana hos
mej inatt :'D rättare sakt hon kommer få ta hand om mej hela natten/morgonen hahah. älskar dej
min babe. och självklart får ja inte glömma hanini hon kommer också hem till mej fast hon stannar
bara en stund senare drar hon sej hemåt i think. men vi kommer ha kul iallafall får ja hoppas :$
nog om det nu ska ja ta mej ett glas dooleys och vänta på mina goingar! bloggar nog inte mer idag
men imorgon kommer det allt upp lite bilder på får fest :D  peace '&. luuve ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0