MYSPYS MED ÄLSKLING HELA NATTEN. <3

2009-06-21 - 18:37:08
god kväll. va i lysekil igår fram till 02,00 tror jag va full som ett
as som vanligt. va lite små gräl mellan mej och baby, mådde skit verkligen! :(
sen när ja kom hem till trollhättan igen gick ja och mötte älsklingen,
prata ut om allt som hänt mellan oss och hur vi ska ha det och sådär.
allt är iallafall bra nu, ja trivs verkligen med min babe finns ingen goare kille än dej hjärtat.
vi har myst hela natten vi somna kl: 07,00 på ett ungefär '&. vakna vid 14,30 - 15,00 nån stanns där.
vakna upp av att en underbar människa låg och smekte/klia mig på ryggen och en massa goa pussar.
vi låg lyssna på musik, skratta tillsammans, pussades en massa :b , kolla på videoklipp ( roliga ) ! m.m.
sen kom älsklingens goa familj hem alltid lika goa och trevliga, skämms fortfarande lite grann sådär :$
men en helt go och underbar familj trivs verkligen bland dom. <3 kolla lite på barnkanalen med älsklingens
urgulliga lillebrorsa anton hehe sjukt söt är han. sen rökte vi med clara den apan haha.
jaja nog om det sen gick ja hem te syrran hämta morsan '&. farsan för att ja ville åke hem helt sleten och död
verkligen. ne nu ska ja ta mej en dusch sen möta jessica hon mår dåligt och behöver prata me mig,
 man ställer upp för sina vänner de är en självklarhet från min sida iallafall. sen blir
det la att nana hemma hos älsklingen inatt igen och bara ligga och koppla av och mysa med film '&. en massa
goa pussar hehe. PS: älskling glöm inte vårt löfte nu, du vet vad ja menar hehe ;) det får inte ni andra
veta. va bara tvungen att säga så för att ni andra ska bli nyfikna hihi :P;)        like you baby.

♥  ♥

här är mina
gullungar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0