STUDENTEN! 5/6-09

2009-06-05 - 01:24:52

♥ vedat ♥

imorgon tar min babe studenten. är verkligen glad för hans skull.
han hade på sej en så ursöt kostym som han ska ha på sej
imorgon till studenten. luuve ma baby'boy. då
ska man se en full vedat springa omkring imorgon, med en massa
öl, vokda, cider, HB, m.m. men en sak babe drick inte VODKA du vet
själv vad som händer när du dricker det. :b
ja önskar dej all lycka
imorgon. ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA BABE.



♥ halawi ♥
tjoooockis, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
tänk att du fick körkortet, sen studenten, sen tatuering
kan ju inte bli bättre. är jätte glad för din skull verkligen.
ÄLSKAR DEJ SOM MIN EGNE BROR.


 ♥ izo ♥
ville bara säga GRATTIS till studenten izo ( the real brother )
även fast vår kontakt inte va som innan vilket ja tycker är
väldigt synd, så är de en självklarhet att du betyder oerhört
mycket för mej ändå, kommer alltid se dej som min bror vad
som än händer. saknar dej brosan min. aja nog om det.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL STUDENTEN! <3


PS; DET KOMMER BILDER NÄR JA OCH FOTOGRAFERNA HAR TAGIT
KORT PÅ BUSARNA IMORGON FULLA OCH GOA! ;)


Postat av: tiiiinaa

så söt :) väljer jag att gå på gymnasiet ändå så får du skriva om min student här med .. efter några år då förstås ;) hahah loveya!

2009-06-05 - 01:32:26
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

PS; JAG DÖR FÖR DEN BILDEN PÅ MIN BABY .. SÅÅÅÅÅÅ FIN ;D hahahah , luveya!

2009-06-05 - 01:33:16
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0