allt och inget.

2009-03-25 - 23:02:33
hej alla bloggläsare. idag är ja helt fucking depp!
har vart på begravning zahir den 14-åriga killen
kan ni tänka er 14 år och dog på fotbollsplanen
gråtit hela dagen, kan inte fatta att de är sant
men har gud skrivit det så kan ingen annan ändra
på det. när ja bara fick höra zahirs bror börja
skrika det sved så mycket i mitt hjärta, tårarna
bara spruta ut. kan inte fatta de är så hemskt! :'(
tycker så synd om hans familj hans mamma
såg henne bara där och kolla och grät hans bror
grät så mycket fyfan livet är så jävla orättvist varför??
säg mej varför??????? det var de värsta i mit
liv att gå på zahirs begravning det va så mycket folk
och bara att få stå där och kolla på alla folk det svider
så hårt i mitt hjärta. men nu är du i himlen zahir och
du har de dubbelt så bra där nu. vila i frid kära zahir. <3



HALAWI, MIN UNDERBARA BROR!

va skulle ja gjort utan dej halawi?
du rädda mitt liv när ja blev påkörd,
kände dej knappast träffat dej
några gånger eftersom du vart
tillsammans med en av mina
bästa vänner, men du skulle lika
gärna låta mej ligga där på marken
och skit i mej, men du kom och hjälpte
mej, ja tackar gud för det uppsakattar
det verkligen! så gullit av dej. <3
du ställer upp för mej från toppen,
du är så jävla underbar, du är verkligen
som en bror för mej halawi. sånt fint
hjärta har du. bara när du tog mej i din
famn och trösta mej de kändes så mycket
lättare i mitt hjärta. du har verkligen ett hjärta
av guld ska du veta halawi och ja kommer
alltid finnas där för dej det ska du veta!
tack för att du finns i mitt liv över huvudtaget
som en riktig bror halawi. du är verkligen en
fin männsika, och kommer ställa upp för dej
från topp till tå ska du veta habibi elbi. <3


 
                                                                                syskonkärlek ;):P
                            ♥       
min underbara bror          haha han leker 50-cent
älskar dej verkligen          din nörd lek inte för
som min egna bror.         mycket din apa. tjockis. (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0