FALSKHETEN?!

2009-03-24 - 22:13:58
FALSKHETEN?!  finns falskheten på riktigt??  ja falskheten
finns på riktigt allihopa och det borde ni som bor i trollhättan speciellt
veta för här är de bara falskheten bland folket för de mästa! i dagens
samhälle kan man inte lite på många, ja har 3st ja kan lita på från top
till tåå som ja tjänt sen barndomen!  läste min barndomsväns blogg
nyss och de där svider djupt från hjärtat känner henne in och ut jessica
så vet hur hon känner det plus dom är skit tajta... men ni som är mina
riktigt kompisar d.v.s. vänner med andra ord, kommer alltid finnas för
er vad som än händer, kommer ställa upp för er lika mycket som ni
ställer upp för mej! folk sitter och säger man kan inte lita på någon
ja har inga riktiga vänner, men gumman du är du kom inte och dra
dina falska vänner över våran kant förstår du mej din smuts.
jag har 3st riktiga vänner medans du har en riktig/falsk vän
som leker att hon är din bästa vän och fuckar dej bakom ryggen
nejnej sånt köper ja inte gumman, skaffa dej riktigt vänner så
vet du va vänner betyder gumman! snacka inte om att alla andra
är falska medans du är den största mytton i hela THN! cuase i'm bimbo!
dränk dej någon stanns gumman haha...... slapp röv, lägg lite mer papper
och sådär så ska du se att allt kanske löser sej slapp röv, alla snackar skit
om dej skämms gumman, framför alla också, din kille skämms över dej
men ni passar bra tsm båda är lika äckliga! och du vet att ja tycker de
om er båda FJORTIS!!!!!!! vill inte slösa mer dyrbar tid på dej mer...

ha de bra allihopa, nu ska ja lägga mej och kolla på film med mamma
börjar bli häning igen tyvär! :(
  luuveyou everyone. <3
Postat av: zandraa

heheh love uuu

2009-03-24 - 22:27:28
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Du är bäst Sandra, från djupet av mitt hjärta älskar jag dig och kommer alltid att göra. Du är en sann vän och du är så otroligt underbar och genomsnäll. Du finns alltid där och jag hoppas du förstår att jag alltid kommer finnas där för dig också. Finner inga ord, för du är bara bäst bäst bäst.

Texten du har skrivit här på din blogg är också sjukt bra! Falskhet finns det verkligen och speciellt i Trollhättan. Men men, det är dem som inte har något vettigt liv och bara vill göra saker värre för sig själva. Men men. Jag älskar dig Sandra, min älskade barndomsvän <3<3<3

2009-03-24 - 22:34:55
URL: http://jessicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0