gårdagen / kärleken. <3

2009-03-22 - 23:37:49
hej alla goda och glada bloggläsare, hoppas allt är bra med er. tänkte prata
lite om gårdagen va som hände och skedde :) som ni kanske har läst innan
så skulle ja på fest igår och de va ja allt brosan min fyllde 20 år,
hade det enormt trevligt och en massa roliga grejer t.ex som dans, dricka,
träffa en massa folk, skratta och hade de roligt. serveringen gick bra men
va jävlogt stressad men annars va allt enormt super bra! ;)

nu ligger ja i sängen bakis som en alika men får skylla mej själv, upp till
mej vet ju själv hur ja blir dagen efter men det tänker man ju inte på bara
man har roligt för den stunden så skiter man i det eller har ja fel? :)
mår dåligt som fan har ångest plus bakis på det och de är ju inte kul
direkt om man säger så. bakis, blandat med lite andra problem
ska inte gå in på det personligt..... menmen det enda ja har att säga
är att varför ska allt hända mej, är så trött på allt som händer och känner
inte för att göra någonting, vet inte hur ja ska göra för att allt ska fungera.

trött på skolan som fan vill bara hoppa av och skita i den, men när ja tänker
efter varför ska ja sluta måste ha med mej skolan så ja kan få ett bra jobb
när ja blir äldre självklart. vet inte hur ja ska göra. SKOLTRÖTT!!!! vill bara
komma in på Barn & Fritid så ja kan börja plugga på riktigt som vissa av er
vet så går ja ju på IV= individuella programet de är ungefär som att du går
om 9:an fast du går på gymnasiet. men ska se hur de går framåt och ja
ska försöka så gott ja kan och försöka att få orken till det....
 
kommer ja in i B-F så tror ja att ja kommer sköt mej mer för då ser ja fram emot
nått som ja länge velat och då blir man mer intresserad av de, att plugga och att
man vill klara det. okej ja har aldrig slagit upp en bok och pluggat i hela mitt liv
förutom förra veckan i onsdags då fick vi ett arbete vi skulle göra för att
vi fick vara lediga på torsdag eftermiddag, så tänkte klara ja detta så
är ja fanimej bra, mamma och pappa blev imponerad/chockade och bara
kolla på mej är du sjuk eller vad är det med dej du har aldrig slagit upp en
bok, men om ja verkligen vill så kan ja jävligt mycket men man måste
ha orken till det så är de med dom flesta.... får göra det bästa av
situationen. hoppas ni har haft en lika bra lördag som ja har haft iallafall. <3


ÄLSKAR DEJ! :$


Jag vill ge dig allt här i världen, men mitt liv vill jag dela med dig.

En känsla som inte går att beskriva...
En längtan som inte går att förstå...
Ett begär som inte går att motstå...
Älska.. Glömma.. Förlåta..
Honung! Jag kommer alltid att älska dig!!!
Du har mitt hjärta......

älskar dej så otroligt mycket, gått tre år nu och mitt hjärta har bara bankat för dej. har haft förhållande
efter dej men du har vart i mitt huvud hela tiden :(  saknar dej så otroligt mycket ska du veta babe.
de är du som får mej att må bra och få ett leende på mina läppar, du förstår mig, du finns alltid där för mej,
din personlighet är så otroligt underbar. har så mycket att säga. men en sak vill ja bara säga tack
för att du finns i mitt liv babe :$  kan inte sluta och tänka på dej. ja och mamma satt och prata igår
och vi prata om dej, hon kolla på mej och sade har du fof inte glömt honom efter 3år, ja kolla
på henne och sade kommer aldrig glömma honom älskar honom fof, han är för underbar mot
mej de är det som är felet tyvär. tack för allt uppskattar de verkligen babe. och du är alltid
välkommen hem till mej och det vet du älskling, och du vet att mamma avgudar dej och de 
är inget att skämmas för.  ÄLSKAR DEJ ENORMT MYCKET HJÄRTAT MITT!  ♥♥







nu ska ja lägga mej och sova. godnatt alla mina söta bloggläsare. (k)

PS: min och babe's låt, den är så bra!  http://www.youtube.com/watch?v=Q_JNXYZ5rCk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0