gott '&. blandat.

2009-03-08 - 21:07:05
hej alla goda och glad. som ni vet har ja varit ganska dålig på att uppdatera det sista. saken är den
att ja har verkligen inte haft orken och har haft så mycket att tänka på det sista. så om ni undrar så har
ja inte slutat skriva utan att ja har haft mycket att tänka på det sista bara. <3
hoppas allt är bra med er annars, med mej är de bara fint förutom att ja är bakis som fan.
kompis fyllde år i torsdag min babe zozzo 20år så hon hade fest igår, så de blev ju bara till
att supa till lite med brudarna vettu ;)


hade jättre trevlig alla vi tjejer satt och käka middag och sen efter rätt. därefter
börja vi dricka, sjunga, spela ja har aldrig ätiti en myra tex. men hade de jättre
trevligt tack så mycket zozzo  för en underbar kväll hade jätte trevligt med god
mat och trevligt folk. så nu ligger ja här i min säng bakis och kollar på
wipeout på kanal 5, fyfan har nog aldrig skrattat så mycket fyfan va roligt
folk som är med dom är la bara för sköna dom folkena hahahah :'D

efter att wipeout är slut så tänkte ja städa mitt rum lite grann och städa mitt klädskåp
det ser ju ut som fan där inne åh orka inte änns tänka tanken. sen ta mej en varm dusch
och käka lite kvällsmat med tee och toast mums och tända lite ljus mysiit ;)
nu har ja kollat klart på wipeout så nu ska ja städa mitt rum och mitt klädskåp så
ja hittar alla min kläder :P .. bloggare mer när ja känner att ja har orken.
pusspuss på er alla mina sötnosar.  <3



ja som sakt fyfan det finns såna äckliga folk här i trollhättan. allt och alla är lika
falska är så trött påt så en kan spy. killar fuckar alltihopa, vänner,kärlek, skapar
rykten m.m.  men ifallal man ska inte snacka för mycket som vissa andra gör!

                                

fyfan va ja älskar er två. ni är bara
så underbar. tack för att ni finns i mitt
liv tjejer. finns alltid för er två babe's.





Postat av: zandraa

så sööööt du är bejbiiii <3 tack själv för allt. ÄLSKAR DIIIIG

2009-03-09 - 20:39:09
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0