JAG ÄLSKAR DEJ JESSICA MIN SÖTSAK! BARDOMSVÄNNER <3

2009-03-24 - 22:50:42

Du är bäst Sandra, från djupet av mitt hjärta älskar jag dig och kommer alltid att göra. Du är en sann vän och du är så otroligt underbar och genomsnäll. Du finns alltid där och jag hoppas du förstår att jag alltid kommer finnas där för dig också. Finner inga ord, för du är bara bäst bäst bäst.
Texten du har skrivit här på din blogg är också sjukt bra! Falskhet finns det verkligen och speciellt i Trollhättan. Men men, det är dem som inte har något vettigt liv och bara vill göra saker värre för sig själva. Men men. Jag älskar dig Sandra, min älskade barndomsvän <3<3<3


jessicas blogg läs den:
http://jessicalicious.blogg.se/



ingen kan förstöra våran vänskap
älskar dej så mycket gumman, du
vet att ja alltid finns där för dej och
ingen ska få göra dej illa varken
dej eller din familj! du är så underbar
gumman, tack för att du finns kvar hos
mej att vi inte tappat kontakten. älskar
dej så mycket gumman glöm inte det!
finner inga mer ord för dej, skulle kunna
sitta dag in och dag ut och förklara en
massa gumman. luuveyou <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0