MIN DAG '&. KÄRLEKEN! <3

2009-03-11 - 20:01:01

hej mina söta bloggläsare. hoppas allt är bra med er. idag vakna ja auotomatisk kl: 07,00
och gick upp på toa hehe, sen gick ja tillbaks till sängen somna om vakna somna om vakna
så hållde ja på så hela tiden vilket är jävligt jobbigt. sen så skulle vi åka till morfar och hälsa
på honom men ja orkade verkligen inte så ja åka te pappa och kolla lite där på hans jobb,
därefter åkte ja till min syster käka, prata, rökte lite, skratta m.m. :)

sen satt vi där tog de lungt prata lite och sådär sen när klockan blev 6 åkte ja och möte pappa
så vi tog bussen hem tillsammans prata lite han hade vart på mitt möte idag orka inte gå
och höra på deras jävla tjöt så ja och pappa prata lite om hur de skulle bli och va dom sa te
honom och sådär.
det vart ju inga positiva saker dom sa dirket, men orkar inte bry mej om nått
längre är så trött på allt. och nu sitter ja här hemma vid datan och skriver lite blogg. funderar
på om ja ska sluta blogga orkar inte blogga längre känns bara så onödigt tycker ja för ja
skriver ju aldrig,
okej ja skriver men inte ofta de beror på vilket humör ja är på. jaja får se
va som händer och sker :'D  kommentera gärna va ni tycker om att ja ska sluta att blogga.
zozzo svara inte för ja vet redan va du har på hjärtat hahaha sötnos! <3   jaja nog om detta,
 nu blir de lite prat om kärlek och känslor. :)



kärleken dödar! det finns inga ord för kärleken. vet inte änns va ja själv känner, vill
bara tillbaks i tiden gammla tider med den riktiga kärleken ja hade med en sån
fin kille. älskar honom fof, men det känns så otroligt konstigt bara :S vet inte änns
själv va ja tycker och känner. men en sak kommer alltid älska honom va som än
händer och sker. de är du som får mitt hjärta att banka V. <3
KÄRLEKEN SVIDER ENORMT MYCKET, KILLAR ÄR SKIT RENT UT SAKT!




 

   
 



 ni får ha de fint. pusspuss sötnosar. <3


 









 

Postat av: zozo

sluta inte :@ hahah va tvungen att säga faaast du vet min ÅSIKT :D loveee

2009-03-12 - 22:48:11
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0