PARTY IDAG DÅ! (Y):D

2009-03-21 - 13:39:20
hej alla goda och glada människor :) hoppas allt är bra med er mina gullungar <3
 själv är de bara fint ;)

vakna för ett tag sen, åt lite frukost, gjorde lite frukost till mamma och pappa de
va dom förtjänade tycker ja dom gör så mycket för mej så de va dom världa tycker
ja! de blev helt chockad men tyckte om de med en massa ägg, skinka, ost, kaffe,
mjölk, gurka, paprika, smörgos, fisk, m.m.

idag blir det till att åka till strömslund lokal och festa loss ;):D min låtsas bror fyllde 20
i torsdag så vi ska ha festen idag istället, man kan ju inte dricka mitt i en vardag.
eller aa kan kan man ju men inte så bra när vissa jobbar och andra har skola :)
så de blir idag istället partyt :P ja och min syster cathrin ska servera till 80pers
jippi jätte kul, nemen de ska faktiskt bli roligt och med en massa trevligt folk :)
tänkte ha på mej svarta serveringsbyxor, vit skjorta, och en svart väst till det,
sen ska ja byta om efter att vi serverat då ska ja ta på mej en rosa tun top och
svarta klackar till det. kommer komma en massa bilder idag eller imorgon på
dessa kläder och en massa roliga bilder från festen som ni kan få kolla på :)

jaja ja kommer nog allt ha en trevlig kväll/natt det tror ja allt :) ne nu ska ja fixa
mina naglar sen ska ja föna mitt hår platta det och sen locka det några stycken
bara, sen se va de blir för smycken och make-up till detta :) vi hörs senare eller
imorogn alla söta bloggläsare. ha de bäst så länge.  massa kärlek till er.



     

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0