fre13.11.09/ lör. 14.11.09/ sön 15.11.09/ mån 16.11.09. lite kortfattat...

2009-11-16 - 11:34:02

fredag: skolan, hem till till min älskling emelie. festa. kunde inte bli en
bättre fredag den 13:de. trodde allt skulle gå snett men det va så bra!
en massa konstiga typer men väldigt trevliga folk. hade jätte trevlig/rolig
kväll tack emelie gumman älskar dej min underbara gumma :) ma angel.


lördag: bakis som ett as!  sen runt 20,00 så åkte ja till emelie igen och
festa. vi gick över till frida plutten och festa där :) hade jätte kul där
också. mitt ex va där vilket ja tyckte va otroligt roligt :) den jävla apan
har gjort så ja fått blåmärke på låret ajjjjjj! :(  hehehe. BIIIIIITCHBALLE!


söndag: låg i sängen hela dan typ. runt halv 8 gick ja och martina min
underbara älskling en långprommenad till stavre till idioten emelie <3 
hahah. sen satt vi och prata om en massa skvaller mysigt :) sen kom
izo'brosan och hämta oss vi orkade inte gå hem igen trött :)

måndag:  nu sitter jag i skolan har matte. fast behöver inte vara med hehe :)
får blogga istället jippi :P har bara 2 lekioner efter lunchen ganska sköna. sv '&.
gemensam lektion klassrådet eller nått :)  idag ser min dag ut såhär.
skolan, in till stan möta emelie, barnmorskan med emelie, sen hem till emelie,
dricka tee/kaffe/mysa hehe :) sen blir det bara hemma hos emelie och mysa i
think :D ne nu ska ja dra mej. bloggar när jag orkar inte. förlåt om ja inte bloggat
på länge nu men så blir det ibland man orkar inte :)  puss och kram skummbannan <3

Postat av: martina victoria kuhse

tack älskling, loveyou.

2009-11-20 - 18:36:05
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0