älskar er mina underbara änglar! <3

2009-10-15 - 18:10:06

edaa '&. tiiiinaa.
 ♥

vad skulle jag gjort utan er mina underbara änglar?!
man kan inte hitta bättre vänner än er två.
det är ni som finns för mej i både vått och tort.
det är er ja vänder mej till om det är nått.
om jag mår dåligt, behöver hjälp med nått, behöver luta min
axel och behöver hjälp. och det gäller detsamma för er
och det vet ni mycket väl mina underbara änglar!!
den tiden/tid vi har tillsammans är så
underbart minnesvärt. skulle kunna göra samma sak dag '&. natt
med er så jävla roligt vi har tillsammans går inte änns att beskriva
hahaha. ni är verkligen mitt allt. det är ni två som har fått mej att
bli stark och stå kvar på denna jord
. utan er hade jag inte stått kvar
på denna jord och det kan jag lova! ni har verkligen ett hjärta som
består av guld både högt och lågt. kommer alltid finnas för er både i både
vått och tort vad som än händer. kommer alltid ställa upp för er
till 100000.... älskar er så enormt mycket. ni tjäns verkligen som en
familj för mej. och jag tackar er för allt ni gjort för mej allt ni har
hjälpt mej med, ställt upp för mej m.m. är betydligt tacksam även fast
ja kanske inte visar det även fast ja vill det, men vet inte hur! :$

ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. kommer alltid vara vi tre.
kommer aldrig glömma alla minnen med er två. är så jävla glad
att jag verkligen har riktigt vänner som er. kan sitta dag och natt
och beskriva så mycket jag har inom mej men skulle sitta år och dar.
vill bara tacka er enormt mycket för allt och tack för att ni får mej
att stå kvar på denna jord och fått mej att bli så jävla stark.
JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA BABE'S. ♥



Postat av: eda

så söt & underbar är du hjärtat! jag känner samma sak för dig ska du veta! älskar dig enormt baby! massa massa kärlek t dig! (k)

2009-10-15 - 18:16:50
Postat av: sandra

tack för att du finns älskling. uppskattar allt du gör för mej. tack för att du finns i mitt liv! älskar dej så jävla mycket. massa kärlek till dej! <3

2009-10-15 - 18:19:20
URL: http://sandrochkii.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

aww baby. söt du är. detsamma :) kmr alltid finnas här no matter what. loveyou (`v´)

2009-10-15 - 22:23:44
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: sandra karlsson

awh luuve you too ma baby'girl <3

2009-10-15 - 22:25:38
URL: http://sandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0