UMGÅS MED SYRRAN! <3

2009-10-27 - 13:30:27
godmorgon alla goda och glada :D hoppas allt är bra med er?
med mej är det bara bra, lite migrän bara men annars är det bra. :)


igår åkte ja hem till syrran hon hämta mej. vi åkte till mc'donalds
först och käka lite, sen åkte vi hem till henne och körde lite yoga
shet höll på att dö fyfan haha och cattys (min syster ) bara skratta
shet vart det jobbigaste ja vart med om haha. sen spela vi vanligt
wii det va kul men fatta typ nada hahha.... sen kolla vi på Allvin '&.
gänget, men ja vart så trött så jag somna till slut så syrran bädda upp
till mej så jag fick lagt mej hur trött som helst fyfan hehe. imorse vakna
jag vid 12tiden gick upp pissa hehe sen satte sej ja och syrran och käka
en god frukost. rostat bröd med yoghurt och ett glas juice muummms! :D

nu ligger vi i sängen och kollar på lite bloggar hehe. trött som fan fof hehe.
ne nu ska ja ta och fixa te mej ja och syrran ska in till stan och göra lite
ärenden .... vet inte hur min dag ser ut föresten. kanske skulle träffa maria
idag och ta en fika me henne får se :D aja måste kila höres senare. pussh <3

PS: tack för en rolig kväll igår hahaha älskar dej syrran av hela mitt hjärta! :D
snabbt och lätt inlägg bara lite slarvigt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0